Kontakt
Här kan du läsa hur du gör
om du vill kontakta statistikmyndigheten SCB.
Statistikservice
Det kan vara svårt att läsa och förstå statistik.
Därför får du gärna fråga oss.
Då kontaktar du Statistikservice.
Vill du ringa är telefonnumret 010-479 50 00.
Det är öppet på vardagar från klockan 9.00 till 12.00
och klockan 13.00 till 16.30.
25 juni till 12 augusti från 9.00 till 12.00 och klockan 13.00 till 15.00.
Du kan skicka e-post till
information@scb.se
och brev till
SCB
Solna strandväg 86
171 54 Solna
Om du bara har några få frågor
kostar det ingenting.
Men om du har många frågor
som det tar lång tid att svara på
får du betala.
Kontoren
Om du har andra frågor och till exempel
vill tala om vad du tycker om SCB
eller vill göra ett besök ska du
kontakta kontoret i Stockholm eller i Örebro.
Stockholm
Vanlig post skickar du till:
SCB
Solna strandväg 86
171 54 Solna
Besök oss på den här adressen:
Solna strandväg 86 i Solna.
Ring oss på det här telefonnumret:
010-479 40 00
Örebro
Vanlig post skickar du till:
SCB
701 89 Örebro
Besök oss på den här adressen:
Åkullegatan 14 i Örebro.
Ring oss på det här telefonnumret:
010-479 40 00